.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بادامچیان در ساری:مردم به خاتمی رای نمی دهند

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مردم به واسطه اینکه بسیاری از شعارهای دولت اصلاحات عملی نشده است به خاتمی رای نمی دهند اظهار داشت: اگر خاتمی در انتخابات دهم ریاست جمهوری مقابل احمدی نژاد باشد بعید است رای بیاورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر، اسدالله بادامچیان شامگاه امروز در حاشیه همایش بزرگ تجدید وحدت اصولگرایان مازندران در جمع خبرنگاران در ساری افزود: به رغم اینکه سیاست داخلی و خارجی حمایت مجلس و مردم تا حدودی متوجه دولت خاتمی شده بود رئیس جمهور آن دولت هر روز ندای بحران را در کشور سر می داد.

وی خاطرنشان کرد: دولت اصلاحات در دوره خود واردات 14 میلیارد دلاری ایران را به 40 میلیارد دلار رساند که سبب فاجعه اقتصادی در دولت شده بود.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در دولت خاتمی ذخیره ارزی وجود نداشته است و وضعیت اقتصادی مملکت نابسامان بوده تاکید کرد: تبلیغات انتخاباتی باید بر اساس واقعیات باشد.

بادامچیان افزود: هر فردی که صلاحت خدمت رسانی به مردم را در هر رده مملکتی داشته باشد می تواند بدون شانتاژهای تبلیغاتی و تبلیغات سو زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم سازد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به سئوالی خبرنگاری مبنی بر اینکه سرنوشت طرح تحول اقتصادی به کجا کشیده شده است پاسخ داد: هم اکنون مجلس منتظر ارائه نهایی این طرح از سوی رئیس جمهور است.

بادامچیان با اشاره به اینکه مجلس دارای نمایندگان مختلف با سلائق و دیدگاههای متفاوتی است اظهار امیدواری کرد مجلس هشتم بتواند با همفکری و همدلی نمایندگان و دولت طرح تحول اقتصادی را که برای جامعه بسیار مفید است اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از بخشهای طرح تحول اقتصادی به زودی قابل اجرا خواهد بود اظهار داشت: بسیاری از مفاد این طرح به واسطه اهمیت فراوان نیازمند بازنگری و بررسی بیشتری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر طرح ایجاد دولت وحدت ملی از سوی آقای ناطق نوری در ادوار گذشته و سر دادن این شعار در زمان حاضر توسط اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: اگر این شعار از سوی اصولگرایان مطرح شود مانند بقیه طرحها و ایده هایی که اصولگرایان داده قابل اجرا خواهد بود.

به گفته وی اکنون اصلاح طلبان حرفی برای گفتن ندارند زیرا دوره اصلاح طلبان به پایان رسیده است.

وی یادآور شد: اصلاح طلبانی که اکنون ادعای تاسیس حزب وحدت ملی در کشور سر دادند در دوران خود بسیاری از مدیران رده های مختلف را به واسطه اینکه به آقای ناطق نوری رای داده بود برکنار کردند حال چطور چنین دولتی خواستار ایجاد دولتی به نام وحدت ملی در کشور است.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در اذهان عمومی مطرح شده که یکی از دلایل عدم رسیدن اجماع اصولگرایان برای انتخاب نامزدی واحد در انتخابات دهم ریاست جمهوری به واسطه ترس از حضور خاتمی در انتخابات دهم است اظهار داشت: این موضوع از همان جنگهای روانی بوده که جناحهای سیاسی می خواهند با طرح این موضوعات فضای انتخابات را خدشه دار کنند.

به گفته بادامچیان ملت ایران هر حزب ، گروه و دسته ای را که بخواهد با دروغهای سیاسی و ترفندهای گوناگون افکار آنان را مخدوش کند نمی پذیرد و در واقع فردی مورد وثوق ملت خواهد بود که دارای عقیده ای اسلامی، اصولگرایی دینی و عدالت محوری باشد.

بادامچیان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر آخرین نتایج و تصمیمگیریهای حزب موتلفه اسلامی در اجلاس اخیر مشهد اظهار داشت: نتایج این اجلاس باید توسط سخنگوی حزب بیان شود و بنده در مقام پاسخگویی به این سئوال نیستم.

وی در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که گفته بود برخی معتقد به این هستند که دولت نهم قصد دارد اجرای طرح تحول اقتصادی را به زمان نزدیک به انتخابات اجرا کند اظهار داشت: عده ای هم معتقدند که این طرح به زودی در کشور اجرا می شود بنابراین زمان دقیق اجرای طرح تحول اقتصادی در کشور هنوز مشخص نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.